AT&T sued for pilfering news-streaming technology

My24hournews.com says AT&T backed out $100 million deal.

Sponsored Links

shutterstock
shutterstock

My24hournews.com filed suit against AT&T for skipping out on a $100 million deal to use the former company's news-streaming technology and hampering that's company's launch.

According to a Bloomberg report, My24hournews.com says that AT&T backed out of a $100 million investment in the streaming company. Yet the telecom/pay TV goliath still used My24hournews.com's streaming technology.

My24hournews.com states that it invented a system to stream news to computers and mobile devices. It's that tech that it says AT&T is using without living up to an earlier deal.

AT&T for its part said that the suit lacks merit and that this is the third time My24hournews.com has filed essentially the same suit against them.

All products recommended by Engadget are selected by our editorial team, independent of our parent company. Some of our stories include affiliate links. If you buy something through one of these links, we may earn an affiliate commission.

Popular on Engadget